Reklamacje

Procedura reklamacji produktu:

Z góry informujemy, że nie mamy możliwości przyjęcia paczek za pobraniem.

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@wojanshop.pl z informacją o powodzie reklamacji. W załączniku prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu oraz wypełnionego formularza reklamacji z załącznika poniżej.
  2. Po otrzymaniu zdjęć i formularza, prosimy o przesłanie produktu zgodnie z instrukcją załączoną w zakładce ZWROTY https://wojanshop.pl/pl/i/Zwroty/20
  3. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu o decyzji reklamacyjnej, następnie jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, przystąpimy do ustalenia wysyłki produktu wolnego od wad.

Adres reklamacyjny:

WojanShop
al. Krakowska 106
02-256 Warszawa

Procedura zwrotu dostępna jest tutaj: https://wojanshop.pl/pl/i/Zwroty/20

Formularz reklamacji dostępny jest tutaj: FORMULARZ_REKLAMACYJNY.pdf