Reklamacje
Procedura reklamacji produktu:
Z góry informujemy, że nie mamy możliwości przyjęcia paczek za pobraniem.
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@wojanshop.pl z informacją o powodzie reklamacji. W załączniku prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu oraz wypełnionego formularza reklamacji z załącznika poniżej.
- Po otrzymaniu zdjęć i formularza, prosimy o przesłanie produktu zgodnie z instrukcją załączoną w zakładce ZWROTY https://wojanshop.pl/pl/i/Zwroty/20
- W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu o decyzji reklamacyjnej, następnie jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, przystąpimy do ustalenia wysyłki produktu wolnego od wad.
Adres reklamacyjny:
WojanShop
al. Krakowska 106
02-256 Warszawa
Procedura zwrotu dostępna jest tutaj: https://wojanshop.pl/pl/i/Zwroty/20
Formularz reklamacji dostępny jest tutaj: FORMULARZ_REKLAMACYJNY.pdf