Reklamacje
Procedura reklamacji produktu - Wojan Shop
Dziękujemy za dokonanie zakupu w Wojan Shop! Jeśli produkt, który otrzymaliście, posiada wady lub nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą Państwo skorzystać z procedury reklamacyjnej.
Jak złożyć reklamację?
-
Przygotowanie zgłoszenia
Wyślij wiadomość na sklep@wojanshop.pl, podając powód reklamacji. Dołącz zdjęcie produktu, abyśmy mogli szybciej rozpatrzyć zgłoszenie. -
Formularz reklamacyjny
Wypełnij formularz reklamacyjny, który można pobrać poniżej. -
Odesłanie produktu
Zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i przygotuj przesyłkę do zwrotu. -
Wybór paczkomatu
Wskaż paczkomat InPost, z którego chcesz nadać przesyłkę i poinformuj nas o tym w wiadomości mailowej. -
Otrzymanie etykiety zwrotnej
Po otrzymaniu informacji o paczkomacie przygotujemy dla Ciebie etykietę zwrotną, którą prześlemy na Twój adres e-mail. -
Wysłanie paczki
Naklej etykietę na paczkę i nadaj przesyłkę w wybranym paczkomacie. -
Rozpatrzenie reklamacji
Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w jak najkrótszym czasie i poinformujemy Cię o dalszych działaniach. Zgodnie z regulaminem czas rozpatrzenia reklamacji może zająć maksymalnie 14 dni roboczych.
Adres reklamacyjny:
Wojan Shop
ul. Janka Muzykanta 60
02-188 Warszawa
W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!