Najczęściej zadawane pytania

Dostawa

Jaki jest czas i koszty dostawy?

  • Zamówienia, które zostaną złożone do godziny 12:00 w dni robocze wysyłamy zazwyczaj następnego dnia z wybraną formą dostawy.
  • Zamówienia w okresie BLACK WEEK, Mikołajek i Świąt w grudniu - maksymalny czas dostawy 4-5 dni roboczych.
  • Zamówienia, które zostaną złożone w weekend, zostaną wysłane w najbliższym dniu roboczym.
  • W przypadku zamówień zagranicznych czas realizacji jak i doręczenia może być wydłużony do 21 dni roboczych
  • Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia czasu realizacji przesyłek w przypadku nagłego wzrostu ilości zamówień. Maksymalny czas na doręczenie przez nas towaru to 14 dni roboczych.
  • Darmowa dostawa obowiązuje od 300 zł w przypadku dostawy na terenie PL (Polski)
  • W okresie zmożonego ruchu mogą wystąpić odstępstwa od reguły.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Realizujemy wysyłkę za granicę, kraj dostawy oraz szczegółowe koszty są widoczne w podsumowaniu koszyka. Niestety w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej obecnie nie ma możliwości zamówienia naszych produktów z dostawą do tego kraju i nie posiadamy informacji czy i kiedy taka opcja się pojawi.

Czy realizujecie ponowne wysyłki?

Ponowne wysyłki nie są realizowane. W przypadku nieodebrania zamówienia zostanie ono anulowane. Jeśli zamówienie zostało z góry opłacone, gdy tylko paczka do nas dotrze, zlecimy zwrot środków.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak posiadamy dwa sklepy stacjonarne w CH Galeria Młociny w Warszawie oraz CH Galeria Galaxy w Szczecinie.

Płatności

Czy można zmienić formę płatności?

Nie można zmienić formy płatności w zamówieniu, w przypadku niepowodzenia, prosimy o złożenie nowego zamówienia. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Jakie są dostępne formy płatności?

Rodzaje płatności dostępne są pod poniższy linkiem: TUTAJ

Zamówienie

Jak mogę anulować zamówienie? 

W sytuacji nie opłacenia zamówienia zostanie ono anulowane automatycznie. W innym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub pod adresem: sklep@wojanshop.pl

Moje zamówienie się nie zgadza co dalej?

W sytuacji gdy paczka, która Państwo otrzymali nie jest zgodna z zamówionymi produktami, prosimy o przesłanie zdjęcia paczki wraz z numerem zamówienia na nasz adres mailowy: sklep@wojanshop.pl

W mojej paczce brakuje paragonu

Standardowo dokumentem sprzedaży jest faktura imienna. Faktury są wystawiane na podstawie danych podanych przez Klienta podczas składania zamówienia oraz wysyłane na adres e-mail. W przypadku, gdy Klient wyrazi chęć otrzymania faktury z numerem identyfikacji podatkowej (NIP), prosimy o uprzednie poinformowanie nas o tym podczas składania zamówienia. W takim przypadku, klient zobowiązany jest dostarczyć prawidłowe dane do wystawienia faktury VAT.

KOMUNIKACJA

Kiedy dany produkt będzie dostępny?

Jeżeli są Państwo zainteresowani produktem, który nie jest dostępny prosimy o wybranie opcji powiadom o dostępności przy produkcie, który Państwa interesuje. Jak produkt wróci do sprzedaży powinni Państwo otrzymać wiadomość mailową na wskazany adres.

Nie mam odpowiedzi na maila, co zrobić?

Na wiadomości mailowe odpowiadamy na bieżąco, w przypadku braku odpowiedzi prosimy o sprawdzenie czy wiadomość została wysłana na właściwy adres oraz sprawdzenie folderu SPAM.

Prosimy o nie odpowiadanie na automatyczne wiadomości.

W sprawie zamówień wskazane jest skontaktowanie się pod adresem : sklep@wojanshop.pl

ZWROTY

Jak zwrócić produkt?

Jeśli chcą Państwo zwrócić produkt, prosimy o kierowanie się obowiązującymi procedurami  dostępnymi pod linkiem TUTAJ.

Jaki jest czas oczekiwania na zwrot środków?

Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Czy mogę wymienić produkt?

W naszym sklepie nie prowadzimy wymian, jeśli produkt okazał się nieodpowiedni prosimy o zapoznanie się z procedurą zwrotu link: TUTAJ, oraz złożenie nowego zamówienia