Dostawa
- Zamówienia, które zostaną złożone do godziny 12:00 w dni robocze wysyłamy zazwyczaj następnego dnia z wybraną formą dostawy.
- Zamówienia w okresie BLACK WEEK, Mikołajek i Świąt w grudniu - maksymalny czas dostawy 4-5 dni roboczych.
- Zamówienia, które zostaną złożone w weekend, zostaną wysłane w najbliższym dniu roboczym.
- W przypadku zamówień zagranicznych czas realizacji jak i doręczenia może być wydłużony do 21 dni roboczych
- Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia czasu realizacji przesyłek w przypadku nagłego wzrostu ilości zamówień. Maksymalny czas na doręczenie przez nas towaru to 14 dni roboczych.
- Darmowa dostawa obowiązuje od 300 zł w przypadku dostawy na terenie PL (Polski)
- W okresie zmożonego ruchu mogą wystąpić odstępstwa od reguły.
Realizujemy wysyłkę za granicę, kraj dostawy oraz szczegółowe koszty są widoczne w podsumowaniu koszyka. Niestety w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej obecnie nie ma możliwości zamówienia naszych produktów z dostawą do tego kraju i nie posiadamy informacji czy i kiedy taka opcja się pojawi.
Ponowne wysyłki nie są realizowane. W przypadku nieodebrania zamówienia zostanie ono anulowane. Jeśli zamówienie zostało z góry opłacone, gdy tylko paczka do nas dotrze, zlecimy zwrot środków.
Tak posiadamy dwa sklepy stacjonarne w CH Galeria Młociny w Warszawie oraz CH Galeria Galaxy w Szczecinie.
Płatności
Nie można zmienić formy płatności w zamówieniu, w przypadku niepowodzenia, prosimy o złożenie nowego zamówienia. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Rodzaje płatności dostępne są pod poniższy linkiem: TUTAJ
Zamówienie
W sytuacji nie opłacenia zamówienia zostanie ono anulowane automatycznie. W innym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub pod adresem: sklep@wojanshop.pl
W sytuacji gdy paczka, która Państwo otrzymali nie jest zgodna z zamówionymi produktami, prosimy o przesłanie zdjęcia paczki wraz z numerem zamówienia na nasz adres mailowy: sklep@wojanshop.pl
Standardowo dokumentem sprzedaży jest faktura imienna. Faktury są wystawiane na podstawie danych podanych przez Klienta podczas składania zamówienia oraz wysyłane na adres e-mail. W przypadku, gdy Klient wyrazi chęć otrzymania faktury z numerem identyfikacji podatkowej (NIP), prosimy o uprzednie poinformowanie nas o tym podczas składania zamówienia. W takim przypadku, klient zobowiązany jest dostarczyć prawidłowe dane do wystawienia faktury VAT.
KOMUNIKACJA
Jeżeli są Państwo zainteresowani produktem, który nie jest dostępny prosimy o wybranie opcji powiadom o dostępności przy produkcie, który Państwa interesuje. Jak produkt wróci do sprzedaży powinni Państwo otrzymać wiadomość mailową na wskazany adres.
Na wiadomości mailowe odpowiadamy na bieżąco, w przypadku braku odpowiedzi prosimy o sprawdzenie czy wiadomość została wysłana na właściwy adres oraz sprawdzenie folderu SPAM.
Prosimy o nie odpowiadanie na automatyczne wiadomości.
W sprawie zamówień wskazane jest skontaktowanie się pod adresem : sklep@wojanshop.pl
ZWROTY
Jeśli chcą Państwo zwrócić produkt, prosimy o kierowanie się obowiązującymi procedurami dostępnymi pod linkiem TUTAJ.
Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
W naszym sklepie nie prowadzimy wymian, jeśli produkt okazał się nieodpowiedni prosimy o zapoznanie się z procedurą zwrotu link: TUTAJ, oraz złożenie nowego zamówienia