Reklamacje i wymiana

 

Procedura reklamacji produktu:

 

 

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

 

1.          Prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@wojanshop.pl z informacją o powodzie reklamacji. W załączniku prosimy o przesłanie zdjęcia reklamowanego produktu

 

2.          Reklamowane produkty należy zapakować wraz z paragonem, a do paczki dodać kartkę z danymi kontaktowymi, numerem zamówienia, oraz ewentualnie numerem konta do zwrotu środków. Prosimy aby na kartce znalazła się również informacja o powodzie reklamacji

 

3.          Nie przewidujemy zwrotu środków za wysyłkę do nas reklamowanych produktów oraz nie mamy możliwości przyjęcia paczek za pobraniem.

 

4.          W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu, o decyzji reklamacyjnej oraz dalszych krokach

 

5.          Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, w ciągu 7 dni roboczych nastąpi rekompensata, którą ustalimy wcześniej mailowo

 

6.          Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego dlatego procedura reklamacji może nastąpić wyłącznie drogą wysyłkową.

 

 

Adres reklamacyjny:

 

WojanShop

 

ul. Zwoleńska 111a

 

04-761 Warszawa

 

 

 

 

 

Procedura zwrotu:

 

1.          Istnieje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówionego produktu

2.          Prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@wojanshop.pl z informacją o chęci zwrotu i numerem zamówienia

 

3.          Produkty należy zapakować wraz z paragonem, a do paczki dodać oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z danymi kontaktowymi, numerem zamówienia, oraz numerem konta do zwrotu środków

 

4.          Odesłany towar powinien być nieużywany, w takim samym stanie jak po otrzymaniu paczki. Produkt powinien być zapakowany w nieuszkodzone, oryginalne, foliowe opakowanie i posiadać metkę. W przypadku niespełnienia tego punktu, zwrot nie zostanie przyjęty

 

5.          Zwrot pieniędzy za zamówienie i koszt wysyłki nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nas paczki

 

Adres do zwrotów:

 

WojanShop

 

ul. Zwoleńska 111a

 

04-761 Warszawa