Zwroty

Zwroty w sklepie WojanShop.pl realizowane są przez zewnętrzną aplikację Zwrotki

W przypadku zwrotu zamówienia wysłanego za granicę, prosimy o kontakt e-mail: sklep@wojanshop.pl

W przypadku reklamacji prosimy o skorzystanie z procedury: https://wojanshop.pl/pl/i/Reklamacje/7

Z góry informujemy, że nie mamy możliwości przyjęcia paczek za pobraniem.

Należy jednak pamiętać, że towar nie może być używany w sposób wykraczający poza zwykłe obejrzenie czy sprawdzenie danego towaru.

Link do aplikacji : https://app.zwrotki.com/shop/add/name/wojanshop

Wchodząc na aplikację przez ten link automatycznie przekieruje nas na dodanie sklepu, jeśli mamy już założone konto.

W przypadku, gdy nie mamy konta w aplikacji pierwsze co musimy zrobić to utworzyć konto, następnie przeniesie nas miejsca dodawania sklepu.

Mamy 3 możliwości zalogowania się do aplikacji:

  1. Standardowe założenie konta pod przyciskiem “Zarejestruj się”
  2. Logowanie przez konto Google
  3. Logowanie przez konto Facebook

Po zalogowaniu się zostaniemy przeniesieni na taki widok:

W tym miejscu podajemy E-mail na który mamy utworzone zamówienie w sklepie WojanShop.

E-mail musi być prawidłowy, ponieważ jest sprawdzane czy zamówienie o takim mailu na sklepie WojanShop istnieje, jeśli nie istnieje nie będziemy mogli dodać sklepu.

W przypadku gdy jednak znajdziemy się na głównym widoku aplikacji, aby dodać sklep należy:

  1. Przejść do zakładki Sklepy

  2. Następnie przechodzimy na zakładkę “Dodaj sklepy”
  3. W tym widoku wybieramy sklep do którego chcemy się podłączyć, następnie zostaniemy przeniesieni na widok dodania sklepu, o którym jest mowa na początku instrukcji.

Dalsze kroki utworzenia zwrotu są opisane na stronie : https://zwrotki.com/

UWAGA:

Prosimy, aby w paczce zwrotnej, znajdował się wypełniony formularz odstąpienia od umowy:

» Kliknij tutaj aby pobrać formularz zwrotu w formacie PDF

W przypadku WYMIANY towaru prosimy, aby w paczce zwrotnej, znajdował się wypełniony formularz wymiany:

» Kliknij tutaj aby pobrać formularz wymiany w formacie PDF

Opcje spedytorów:

1.InPost - przesyłka kurierska, po utworzeniu zwrotu wygeneruje się etykieta listu przewozowego, którą można pobrać na szczegółach zwrotu pod przyciskiem “Pobierz etykietę”

2.InPost Zwroty - przesyłka paczkomatowa, po utworzeniu zwrotu wygeneruje się tylko numer listu przewozowego, który zostanie pokazany na szczegółach zwrotu - kod naklejamy na paczkę i zanosimy do dowolnego paczkomatu. W tym przypadku przycisk “Pobierz etykietę” jest zablokowany.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium