Reklamacje

Procedura reklamacji produktu:

Z góry informujemy, że nie mamy możliwości przyjęcia paczek za pobraniem.

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@wojanshop.pl z informacją o powodzie reklamacji. W załączniku prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu oraz wypełnionego formularza reklamacji z załącznika poniżej. 
  2. Po otrzymaniu zdjęć i formularza, prosimy o przesłanie produktu zgodnie z instrukcją załączoną w zakładce ZWROTY poprzez naszą aplikację https://app.zwrotki.com/shop/add/name/wojanshop
  3. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu o decyzji reklamacyjnej, następnie jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, przystąpimy do ustalenia wysyłki produktu wolnego od wad.
  4. Proces reklamacji jest umożliwiony jedynie przez aplikację do zwrotów. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego.

Adres reklamacyjny:

WojanShop
al. Krakowska 106
02-256 Warszawa

Procedura zwrotu dostępna jest tutaj: https://wojanshop.pl/pl_PL/i/Zwroty/17

Formularz reklamacji dostępny jest tutaj: FORMULARZ_REKLAMACYJNY.pdf

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium