Najczęściej zadawane pytania

Dostawa: 

1. Jaki jest czas i koszty dostawy?

  • Zamówienia, które zostaną złożone do godziny 14:00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia z wybraną formą dostawy.
  • Zamówienia, które zostaną złożone w weekend, zostaną wysłane w najbliższym dniu roboczym.
  • W przypadku zamówień zagranicznych czas realizacji jak i doręczenia może być wydłużony do 21 dni roboczych
  • Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia czasu realizacji przesyłek w przypadku nagłego wzrostu ilości zamówień. Maksymalny czas na doręczenie przez nas towaru to 14 dni roboczych.
  • Darmowa dostawa obowiązuje od 300 zł w przypadku dostawy na terenie PL (Polski)

2. Czy wysyłacie paczki za granicę?

  • Realizujemy wysyłkę za granicę, kraj dostawy oraz szczegółowe koszty są widoczne w podsumowaniu koszyka. Niestety w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej obecnie nie ma możliwości zamówienia naszych produktów z dostawą do tego kraju i nie posiadamy informacji czy i kiedy taka opcja się pojawi.

3. Czy realizujecie ponowne wysyłki?

  • Ponowne wysyłki nie są realizowane. W przypadku nieodebrania zamówienia zostanie ono anulowane. Jeśli zamówienie zostało z góry opłacone, gdy tylko paczka do nas dotrze, zlecimy zwrot środków.

4. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

  • Na ten moment nie prowadzimy odbiorów jak i sprzedaży osobistej. Wszystkie zamówienia są realizowane poprzez stronę internetową.

Płatności:

1. Czy można zmienić formę płatności?

  • Nie można zmienić formy płatności w zamówieniu, w przypadku niepowodzenia, prosimy o złożenie nowego zamówienia. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Zamówienie:

1. Jak mogę anulować zamówienie? 

  • W sytuacji nie opłacenia zamówienia zostanie ono anulowane automatycznie. W innym przypadku prosimy o kontakt pod adresem: sklep@wojanshop.pl.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium